Kund: Good Eye Production. Uppdrag: Ta fram en presentation av författaren Mariette Lindsteins trilogi ”Sekten på dimön”. Bokserien, som ska bli TV-serie, är tänkt att filmatiseras på Kosteröarna med start 2020.

Kund: Huddinge kommun. Uppdrag: Skapa en logotype för kommunens egna kravmärkning – EKO-målet.

Kund: Vägverket. Problem: Midsommar är den farligaste trafikhelgen på året. Uppdrag: Informera om nollvisionen. Kanal: Utomhuskampanj.

Kund: Utbildningsförvaltningen i Stockholms stad. Uppdrag: Rekrytera lärare till Stockholms stad. Idé: Jaktsäsongen börjar tidigt i år. Kanal: Stortavlor i det offentliga rummet.

Kund: Utbildningsförvaltningen i Stockholms stad. Uppdrag: Rekrytera lärare till Stockholms stad. Idé: Jaktsäsongen börjar tidigt i år. Kanal: Stortavlor i det offentliga rummet.

Kund: Utbildningsförvaltningen i Stockholms stad. Uppdrag: Informera om gymnasievalet. Idé: Viktigt att följa sitt hjärta. Kanal: Stortavlor i det offentliga rummet.

Kund: Utbildningsförvaltningen i Stockholms stad. Uppdrag: Idé och produktion av Gymnasiemässan. 28 skolor skulle ha sin egen monter med sin egen känsla, men ändå tillhöra koncernen Stockholms stad.

Kund: Arkitektkopia. Uppdrag: Hitta nya kunder kring Stureplan – Stockholms reklambyråtätaste område. Idé: ”Arkitektkopia kopierar hela stan”. Arkitektkopia kopierade vanliga saker på stan och marknadsförde samtidigt alla sina tjänster och material.

Kund: City Optik. Uppdrag: Grafisk profil.

Kund: Östra gymnasiet i Huddinge kommun. Uppdrag: Visualisera skolans själ och känsla i en gymnasiebroschyr.

Kund: Stockholms stad. Uppdrag: Idé och produktion av vuxenutbildningsmässan på Kulturhuset i Stockholm.